برای چاپ کتاب باید چیکار کنیم

اگر در حوزه عمومی بود، همه آزاد بودند تا به راحتی آن را “احیا کنند”، به خصوص در دنیای امروزی متون آنلاین. زیرا هم کپی رایت و هم مالکیت عمومی در خدمت نویسندگان و عموم مردم است. حق چاپ به نویسنده انحصار موقتی در توزیع آثارش می دهد تا او را تشویق کند که بنویسد و از آن امرار معاش کند. حوزه عمومی به نوبه خود منبعی غنی از مطالبی است که مردم می توانند آن را بخوانند، روایت کنند، اجرا کنند و توزیع کنند و نویسندگان می توانند از آن برای خلق آثار خلاقانه جدید استفاده کنند. به عنوان مثال، داستان سفید برفی که در مالکیت عمومی قرار گرفت و در کتاب‌های بسیاری گفته و بازگو شد، در سراسر فرهنگ اروپا و آمریکای شمالی محبوبیت زیادی پیدا کرد.
چاپ کتاب بدون هزینه
روی جلد اغلب عنوان کتاب و نام نویسنده یا ویراستار آن نوشته شده است. جلد جلوی داخلی معمولاً در کتاب‌های جلد گالینگور و شومیز خالی گذاشته می‌شود. بخش بعدی، در صورت وجود، جلوی کتاب است که شامل تمام مطالب متنی بعد از جلد اول است، اما بخشی از مطالب کتاب، مانند مقدمه، تقدیم، مطالب و مشخصات ناشر، مانند نسخه کتاب را شامل نمی شود. مطالب نهایی بین نسخه اصلی و پشت جلد قرار دارد که شامل هر فهرست، مجموعه جداول، نمودارها، لغت نامه ها یا فهرست آثار ذکر شده است.

جایی که کتاب چاپ می کنند

تصحیح‌کنندگان یکی از مهم‌ترین بخش‌های نگارش کتاب‌های فنی هستند. من نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم که چقدر مهم است که کتابم را برای متخصصان باهوش مرور کنم و به خطاها و حذفیات اشاره کنم، کدام بخش ها را باید بیشتر توسعه دهم و کدام بخش ها را باید حذف کنم. من خوش شانس بودم که چنین کمکی را از تیمم در محل کار دریافت کردم. این همیشه گزینه ای به نفع ناشر سنتی نیست که مصحح های خود را ارائه می دهد (اگرچه من اصلاً در مورد کیفیت آنها مطمئن نیستم). پس از دریافت بازخورد از منتقدان، حدود نیمی از کتاب را بازنویسی کردم.
چاپ کتاب بدون مجوز
روزهایی که باید برای چاپ کتاب انتخاب می شدی گذشته است. آن روزها گذشته است که مجبور بودید به کتابفروشی بروید تا ببینید چه چیزی در دسترس است. اکنون می‌توانید به صورت آنلاین، با رتبه‌بندی‌های هم‌زمان، و رتبه‌بندی‌های هم‌زمان پرفروش‌ها، بررسی کنید.

هزینه انتشار کتاب

نویسندگان همچنین می توانند مقالات CC-BY طلایی با دسترسی آزاد را در وب سایت های تجاری به اشتراک بگذارند. اکنون که فهمیدید چرا فروش کتاب‌های الکترونیکی می‌تواند چنین سودی داشته باشد، وقت آن رسیده است که شروع کنید. بیابید که چه نوع کتاب الکترونیکی را می خواهید بفروشید، محتوا را از کجا دریافت می کنید و سپس کجا آن را می فروشید – و چگونه آن را به صورت آنلاین بازاریابی می کنید. شما نمی توانید تنها زمانی روی آن کار کنید که “احساس” می کنید … ناشران معمولاً بیشتر کتاب‌هایی را که منتشر می‌کنند به طور فعال بازاریابی یا تبلیغ نمی‌کنند.
چاپ کردن کتاب
دستورالعمل‌های زیر پیشنهادات کلی برای ارائه پیشنهادات برای پست‌ها ارائه می‌دهند، اما باید ابتدا با ارسال یک استعلام با ویرایشگر مشورت کنید. درخواست، که می تواند از طریق پست یا ایمیل ارسال شود، باید به سادگی پروژه، نویسنده و دلایل نوشتن کتاب را در چند پاراگراف توضیح دهد. از ارسال دست‌نوشته‌های واقعی، فصل‌های نمونه، یا پیوست‌های تصویری برای ویراستاران خودداری کنید، مگر اینکه به‌طور خاص برای این کار دعوت شده باشید.

چاپ کتاب بدون هزینه

کتاب های این حوزه را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف آن ها را به صورت جداگانه و اختصاصی مطرح کنید. این مطالب برای داوران نوشته شده است، نه برای انتشار، بنابراین لطفا تا حد امکان صادق باشید. شما باید توضیح دهید که چگونه کتاب شما از نظر سبک، پوشش فعلی و عمق مشابه و متفاوت از رقبا خواهد بود. اگر کتاب های مهم از قبل در دسترس هستند، باید توضیح دهید که چرا کتاب دیگری را در این زمینه انتخاب کرده اید. لطفاً همه عناوین مرتبط را فهرست کنید، حتی اگر تنها با بخشی از کتاب شما رقابت کنند. اگر می‌خواهید پیشنهاد خود را از طریق ایمیل ارسال کنید، لطفاً قبل از انجام این کار با ویرایشگر مناسب مشورت کنید، زیرا ویراستاران مختلف شرایط ارسال و زمان‌بندی بررسی متفاوتی دارند.

چاپ کردن کتاب

سپس یک دوره بازاریابی گذراندم که زندگی نویسندگی/انتشاری من را تغییر داد. ناشر نرم افزار تالیف کتاب، جلد کتاب، ویراستار و داوران فنی را در اختیار شما قرار می دهد. تصحیح‌کننده‌های فنی مهم‌ترین بخش در اینجا هستند، زیرا شما شدیداً به متخصصان نیاز دارید تا کتاب شما را بررسی کنند و به دنبال خطاها و اطلاعات گم شده بگردند. چیزهای دیگر نیز مهم هستند، اما واقعاً انجام آن به تنهایی کار سختی نیست. دارم به شما گوش می دهم، آگاه و نگران از عدم آگاهیم از کوری سوگیری ام، رنجی که فکر می کنم همه ما از آن رنج می بریم. مشکل این است که ناشران، همه ما، در حال مرگ هستیم.
سپس این فرآیند به یک پینگ پنگ تکراری بین شما و داوران و ویراستاران تبدیل می شود. می توانید مقداری محتوا ارسال کنید، بازخورد دریافت کنید، آن را تصحیح کنید، دوباره ارسال کنید، بازخورد بیشتری دریافت کنید و غیره. من فکر می کنم تعامل ناشر بین ناشران بسیار متفاوت است. شخصی سازی (نشر خصوصی، اما نباید با انتشار خود اشتباه گرفته شود) یک اصطلاح مدرن برای انتشار کتاب است، اما چاپ آنقدر کم یا با آنقدر کم بازاریابی، تبلیغات یا پشتیبانی تجاری که عملاً به دست مخاطب نمی رسد.

هزینه چاپ کتاب ۱۰۰ صفحه ای

در سال‌های اخیر، کتاب زندگی دومی داشته است که شامل خواندن با صدای بلند است. به این خوانش عمومی آثار منتشر شده، با کمک خوانندگان حرفه ای و با همکاری نزدیک با نویسندگان، ناشران، کتابخانه ها، کتابداران، رهبران ادبی و هنرمندان می گویند. در یک انتشارات سنتی، شما در هر مرحله از راه با ناشر همکاری نزدیک دارید. وقتی شروع کردید، طرح اولیه، شاید یک کلاس نمونه را ارسال می کنید و شروع به مذاکره در مورد محتوا می کنید. من می گویم مذاکره کنید، زیرا شما به عنوان نویسنده، نظر نهایی را در مورد آنچه در کتاب وجود دارد، ندارید. با این حال، این همیشه یک اشکال نیست، زیرا ناشران تمایل دارند که بدانند چگونه یک کتاب خوب بنویسند.
مراحل چاپ یک کتاب

دیدگاهتان را بنویسید